دانلودیها | دانلود نرم افزار , برنامه و بازی اندروید

آنچه شما درباره خود فكرمی كنید، بسیار مهمتر از اندیشه هایی است كه دیگران درباره شما دارند.

مطالب محبوب این ماه

عمل لیزیک و معرفی بهترین جراح لیزیک چشم کرج

  • بازدید: 26709 بازدید
  • دسته: موبایل
  • دیدگاه‌ها برای عمل لیزیک و معرفی بهترین جراح لیزیک چشم کرج بسته هستند

جراحی لیزیک چشم شناخته شده ترین و رایج ترین جراحی لیزر انکساری برای اصلاح مشکلات بینایی است.جراحی لیزیک می تواند جایگزینی برای عینک یا لنزهای تماسی باشد.

اگر در شهر کرج زندگی می کنید و به دنبال بهترین جراح لیزیک کرج هستید،این مقاله مناسب شماست.

در طی جراحی لیزیک چشم ، از نوع خاصی از لیزر برش برای تغییر شکل دقیق قرنیه برای بهبود بینایی استفاده می‌شود.

در شرایط عادی، قرنیه نور را به درستی روی سطح شبکیه در پشت چشم خم می کند (انکسار می کند). اما در موارد نزدیک‌بینی، دوربینی یا آستیگماتیسم، قرنیه نور را به اشتباه می‌شکند و باعث تاری دید می‌شود.

عینک و لنزهای تماسی می توانند بینایی را اصلاح کنند، اما تغییر شکل قرنیه باعث می شود تا انکسار لازم رخ دهد.

جراحی لیزیک با لیزر ممکن است گزینه ای برای اصلاح یکی از مشکلات بینایی زیر باشد :

نزدیک بینی:هنگامی که کره چشم کمی بلندتر از حد طبیعی است یا زمانی که قرنیه انحنای بسیار تیز دارد، پرتوهای نور در جلوی شبکیه متمرکز شده و دید دور را تار می کند. شما می توانید اجسامی را که نزدیک هستند کاملاً واضح ببینید، اما آنهایی را که دور هستند نه.

دوربینی:هنگامی که کره چشم کوتاهتر از حد متوسط ​​است یا قرنیه بسیار صاف است، نور به جای اینکه روی شبکیه چشم متمرکز شود، در پشت شبکیه متمرکز می شود که باعث می شود دید نزدیک و گاهی دید از راه دور تار شود.

آستیگماتیسم:هنگامی که قرنیه دارای سطح صاف منحنی یا ناهموار باشد، نتیجه آستیگماتیسم است که تمرکز دید دور و نزدیک را مختل می کند.

اگر قصد دارید از عمل جراحی لیزیک استفاده کنید، احتمالاً از عینک یا لنز تماسی استفاده می‌کنید.در این زمان باید به دکتر فوق تخصص چشم پزشکی کرج مراجعه کنید:

معرفی بهترین جراح لیزیک چشم کرج و دکتر چشم پزشکی

| دکتر مینا اوجانی |

  • عضو جامعه جراحان شبکیه امریکا
  • عضو انجمن چشم پزشکی ایران
  •  آدرس:کرج، عظیمیه، میدان مهران، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان دی ،طبقه ۵ واحد ۱۸
  • شماره تماس:۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰

بعد از مراجعه به چشم پزشک ، در طول معاینه، چشم پزشک درباره سابقه پزشکی و جراحی شما می پرسد و یک معاینه جامع چشم را برای ارزیابی بینایی شما انجام می دهد و تعیین می کند که آیا می توانید با خیال راحت این عمل را انجام دهید یا خیر.

پزشک شما به دنبال علائم زیر خواهد بود:

  • عفونت چشم
  • التهاب
  • خشکی چشم
  • مردمک های بزرگ
  • فشار چشم بالا

چشم پزشک شما همچنین قرنیه شما را اندازه گیری می کند و شکل، کانتور، ضخامت و هر گونه بی نظمی که در چشم وجود دارد را در نظر می گیرد. چشم پزشکی کرج ارزیابی می کند که کدام نواحی قرنیه نیاز به تغییر شکل دارد و مقدار دقیق بافتی که باید از قرنیه برداشته شود را تعیین می کند.

پزشکان معمولاً قبل از جراحی لیزیک چشم از فناوری هدایت‌شونده از طریق موج برای ارزیابی دقیق چشم شما استفاده می‌کنند. در این آزمایش، یک اسکنر یک گرافیک بسیار دقیق، شبیه به نقشه توپوگرافی، از چشم شما ایجاد می کند. هرچه اندازه گیری ها دقیق تر باشد، چشم پزشک شما در برداشتن بافت قرنیه دقت بیشتری خواهد داشت.

قبل از عمل، پزشک شما در مورد خطرات و مزایای عمل لیزیک چشم ، آنچه که باید قبل و بعد از جراحی انتظار داشته باشید و هر گونه سوالی که ممکن است داشته باشید، صحبت خواهد کرد.

عمل لیزیک چشم معمولاً در 30 دقیقه یا کمتر انجام می شود. در طول عمل، شما به پشت روی یک صندلی دراز می کشید. ممکن است برای کمک به آرامش به شما دارویی داده شود.

پس از ریختن قطره های بی حس کننده در چشم، پزشک از ابزاری برای باز نگه داشتن پلک ها استفاده می کند.

جراح چشم از یک اسکالپل کوچک یا لیزر برش برای برش یک فلپ کوچک لولایی که از جلوی چشم جدا می شود استفاده می کند. تا کردن فلپ به عقب به پزشک اجازه می دهد تا به بخشی از قرنیه که تغییر شکل می دهد دسترسی پیدا کند.

جراح چشم با استفاده از لیزر ، قسمت هایی از قرنیه را تغییر شکل می دهد. با هر پالس پرتو لیزر، مقدار کمی از بافت قرنیه برداشته می شود. پس از تغییر شکل قرنیه، جراح فلپ را در جای خود قرار می دهد. فلپ معمولاً بدون بخیه بهبود می یابد.

در طول جراحی، از شما خواسته می شود که روی یک نقطه نور تمرکز کنید. خیره شدن به این نور به شما کمک می کند چشم خود را ثابت نگه دارید در حالی که لیزر قرنیه را تغییر می دهد.

در صورت نیاز به عمل لیزیک چشم ، می توانید با شماره های ۰۹۰۳۴۴۴۴۱۲۰ و ۰۹۳۹۴۴۴۴۱۳۰ تماس بگیرید.

 


 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.